Post by searviserversskin on Mar 14, 2022 2:57:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka ädelstenar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Merge Numbers - 2048 Blocks Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Roligt spel.
misba sk
Kul
🙂
Stor utmaning
Spännande
Excellent
Precis börjat verkar avslappnande vi får se hur utbetalningen går, då kan det få fler stjärnor
Det här spelet är äckligt långsamt. Alla spel har annonser, men dina avbryter ditt spel. Det här spelet är patetiskt förvärrande. Uppenbarligen avinstallerar.
Gillar spelet. Det är toppen
Trevlig!!
Ok
det är första gången jag spelar det här spelet, jag hoppas kunna njuta av det här spelet!
Bra
Sämsta spelet någonsin. Ladda inte ner det här spelet, det är bara slöseri och internet också.
Ju mer du spelar desto mer vill du spela
Beroendeframkallande och kan inte sluta spela
Jag vet inte, jag har precis börjat spela....
Mitt nya beroende. Jag älskar dessa sammanslagningsspel men det här är nu min favorit. Det ger dig en chans att spela, det försämrar inte det roliga med massor av annonser... bara en bra tid. Jag älskar det. Den grafiken är också fantastisk.
Spelet är fantastiskt!
Under 1 🔯 för mycket add fick huvudvärk
Sammantaget gillar jag det här spelet! Finns det annonser som dyker upp, ja, finns det annonser som inte har ett sätt att lämna dem när de är klara, ja. Men appen behåller din plats i spelet även om du stänger/öppnar igen, vilket är skönt. Även om jag gillar det faktum att ett "spel" kan fortsätta för evigt, tills du får ont om utrymme, önskar jag att det fanns en alternativ version av spel där du fullbordade nivåer, gjorde framsteg eller "slog" något. Men jag kommer på mig själv att spela det om och om igen oavsett!
Okej att fördriva tiden
Det här spelet är roligt att spela och det underhåller mig när jag blir uttråkad.
Intressant
Ord kan inte förklara att det är så bra.
Det är ett riktigt trevligt spel
Beroendeframkallande roligt och avkopplande!!
Håller dig spela i timmar.
Det är kul. Du måste koncentrera dig för strategins skull. Jag är väldigt tacksam för att detta är ett av väldigt få spel utan timer! Gillar verkligen kakelvalen!
Hittills så bra gillar verkligen spelet
Spelet har en bugg. Väldigt kul att spela men buggen gör det ospelbart. Om den maximala brickan ökar två nivåer, eliminerar spelet den näst minsta brickan men inte den minsta den lämnar den som nästa bricka. Om du till exempel hoppar till 2T-brickan från 549B eliminerar den 268M-brickan men lämnar 134M-brickan i kön. Det är då omöjligt att ta bort.
Mycket 👌
Heltidspass
spelbart för att vinna spelet😎😎😎😎😎
Ms. PAC-MAN Árkádjátékok smy
Bra spel
Avvisa inte med tillägg
Sinne expanderande spel
Underbart
Fördriver tiden beroendeframkallande kul