Post by searviserversskin on Mar 14, 2022 2:47:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 20 Billion Wives ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 20 Billion Wives IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset nøkler hack ▞▞▞
▞▞▞ 20 Billion Wives 2022 version ▞▞▞
Søteste spillet noensinne
Det går ikke. Når jeg åpner den, får jeg bare en svart skjerm og en bannerannonse. Synd, for jeg likte det første spillet. Edit: Fortsatt ikke fikset tre måneder senere.
Kister er rigget til å ALLTID gi deg negative koner. Grådig.
Dum. Du gjør ingenting og venter på at poengene dine stiger for å få flere koner, bare for å ikke gjøre noe mer for å få flere koner. Det mest meningsløse spillet noensinne
20 Billion Wives Pro příležitostné hráče osc
Det er et søtt spill, men det er ingenting å gjøre. Som egentlig INGENTING.
Chunibyou kone. 5/5 beste spillet noensinne.
20 Billion Wives Опуштене xpd
Jeg elsker dette spillet, jeg elsker også 10b koner og 10b ektemenn. Men jeg følte at dette spillet ikke er like givende som de andre. Bare halvparten av konene har bilder, og du får ikke engang et spesielt bilde for å få alle prestasjonene. Ville vært 5 stjerner hvis den hadde disse.
Det er bra. Å fullføre spillet er meget mulig.
Det er et klikkerspill, ta det eller la det være som du vil.
Så søt! Jeg har spilt det før og kommer til å spille det igjen og igjen. Gavebildene er så godt tegnet og søte. Det er selvfølgelig et klikkerspill, så litt kjedelig, men utrolig!
Veldig enkelt inaktivt klikk-spill. Mange bedre alternativer tilgjengelig.
Andre kones øyne var ikke samsvarende lol
Fantastisk
Den vil ikke laste halve tiden. Svart skjerm. Jeg tar den av, men min OCD lar meg ikke før jeg får alle jentene. Vær så snill å fikse feilene.
Det er en søt tidsmorder med fantasifulle waifu-ideer.
Det var et morsomt spill, men et veldig kort spill, kanskje legge til noen koner?
Virkelig gøy å spille
Hva er det???
Det er det samme som 10B koner og 10B ektemenn, men jeg liker det fortsatt veldig godt, og jeg synes kunststilen er søt, så det er et pluss
Totalt sett var spillet bortkastet tid. Det tok for lang tid og belønningen det ga for hver «milepæl» var underpari. Når du var ferdig med spillet, var det ingen grunn til å fortsette.
Hver bit like bra som den første
Det er et veldig morsomt og søtt spill, men jeg føler at det er veldig begrenset med hensyn til mål, aktiviteter og at det kanskje ikke er så mye å gjøre når alle diagrammer er fulle.For et tappespill er popup-annonser i full skjerm forferdelig
ikke nok koner til å gifte seg
SnapShove Kağıt jjly
20 Billion Wives Pro příležitostné hráče osc
Det er bare en cookie-klikker.
Utrolig, jeg elsker min kones som jeg burde, jeg skulle ønske de var ekte, det ville vært morsomt om jeg ved å spille dette spillet giftet meg med den virkelige versjonen av dem og en stor mobb av min nygifte kone kommer for å flytte inn hos meg. Jeg trenger aldri å bekymre meg for å være ensom, men jeg kan glemme alt annet for å støtte dem. Jeg må lage flere tilkoblede planeter, de må være koblet sammen hvis jeg kan se dem alle.
Mange klikkende og søte chibis.
Det var bra
20 Billion Wives Опуштене xpd
morsom tidsmorder
typisk inaktivt spill, men mindre grunn til å se det - bare tallene er interessante.
Nydelig dumt lite spill. Flott for å drepe tid. Men ikke mye dybde.
Dette er et så vakkert spill
Bare adorbs nyt denne søte lille tidsmorderen og tippity Tap away